fredag 27. september 2013

Stua før og etter

Det er litt vanskelig lys å ta gode bilder i for tida, merker at nå hadde det vært kjekt med et fotokurs.. Lært meg mer om ulike funksjoner i forhold til lysforhold og greier. Men jeg har da uansett gjort et forsøk på å ta bilder fra stua!


Da vi kjøpte huset var alle veggene i ubehandlet panel. Jeg var sååå FERDIG med ubehandlet panel, så her malte vi før vi flytta inn. Fargevalget på veggene ble Jotun Vanilje. Listene er Egghvite.

Bildet øverst til venstre er fra boligannonsen. Slik så stua ut FØR:


Jammen skjer det mye med et rom da man får lysmalte vegger!


I utgangspunktet er drømmen en stor og deilig stoffsofa, men så lenge vi har såpass små barn er det definitivt mest praktisk med skinnmøbler.



I stua har Snekker'n fått vilja si på å ha ET gevir på veggen. :-P Kronhjort-geviret. Hjorten syns jeg er mye mer majestetisk enn elgen, så den er jo faktisk ikke sååå ille å ha i stua. Og jeg har jo fått pyntet den opp litt! Årets elg- og hjortejakt er godt i gang, jeg er jaktenke og har nå rømt hjem til mamma og pappa. God helg alle sammen!


- Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter STOR pris på om du vil legge igjen en hilsen! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...