onsdag 4. september 2013

Oppussing av gammel krakk

Sitter og blar igjennom mappa på dataen med de gamle bloggbildene. Utrolig moro! Hihi, jeg gleder meg til å begynne å vise fram "før og etter"-bilder fra rommene i huset vårt, men jeg må få tatt nye "etter"-bilder. Er helt vanvittig rart og stilig å se forskjellene på bilder! ☼


Kom over bildene fra oppussingen av et loppefunn jeg gjorde i juli 2011. Det var en gammel krakk som omtrent ikke hang sammen. Men altså, den var jo sååå søt! ♥


Jeg betalte 20kr for den. KUPP, spør du meg! ☺Men den trengte en real behandling.. Ut fra loppemarkedet måtte jeg holde den med begge hender for å holde delene på plass, og da jeg under oppussingen trakk ut noen gamle, rustne spikre knakk den (som forventet..) i to. Måtte pusse, pusse, pusse, lime og spikre den sammen igjen. Male og pusse litt til.


Jeg fant tre lag med gammel maling på den! 


Jeg valgte å bruke fargen Jotun Varmgrå, og jeg syns det ble superbra til slutt!

- Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter STOR pris på om du vil legge igjen en hilsen! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...