mandag 2. september 2013

Back in blogglandia!

Jeg skrev tidligere bloggen "Lite og smått" - som dessverre ble totalt ødelagt da jeg fikk meg ny fanzy smarttelefon som var litt for smart for meg. :-p Telefonen synkroniserte inn alle bildene fra bloggen via google-kontoen, og jeg tenkte at jeg kunne ikke bruke opp så mye plass på telefonen, så jeg sletta de derfra. Da ble de borte på bloggen også, så den var ødelagt, ingen klarte å rette det opp igjen.. 

Uansett, jeg mista motet til å lage noen ny blogg der og da, men har de siste månedene kjent på savnet. Inne på bloggen hadde jeg alle oppskriftene mine, før- og etter-bilder av alle mulige prosjekter, ikke minst oppussing. Savner å finne alt igjen med et tastetrykk! Kjapt finne oppskriftene mine uansett hvor jeg måtte befinne meg, eller fargekoder da jeg får spørsmål om det. Så vips, nå er jeg her igjen! :)

Meg og familien min i Bulgaria i juni i år

Jeg kommer ikke til å være noen "superblogger" som kommer med daglige innlegg, men jeg vil blogge da det passer meg. Og mest vil det nok dreie seg om interiør, oppussing og oppskrifter. Håper du vil trives her! :)

- Monica

2 kommentarer:

  1. neimen HEI:D Har faktisk tenkt på deg titt og ofte..og lurt på om du skulle komme tilbake:)) Sååå kjedelig at bloggen ble ødelagt. Heldigvis har du skrevet hvorfor..holdt på å gjøre det samme da jeg også fikk meg fancy mobil:P

    Er nok ikke like ivrig som før inne på bloggen..Men sånn er det vel når man har blogget en stund:P Legger meg selvfølgelig til som følger:) KOSELIG at du er tilbake:))

    SvarSlett
  2. ..Fant ut at jeg ikke kan legge meg som følger..? Gjør det når du har fikset det slik at jeg kan;)

    SvarSlett

Jeg setter STOR pris på om du vil legge igjen en hilsen! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...