onsdag 25. september 2013

Bloggeplassen ♥

Helt siden vi kjøpte huset, har jeg ønsket at vi skulle ha en fast plass til PC'en, i stede for at den skulle slenge rundt overalt. Nå er det endelig på plass! Og dette er da min blogge-plass ♥


Det gamle skatollet har faktisk stått i kjelleren omtrent siden vi flytta inn, og jeg hadde i utgangspunktet tenkt å male det hvitt. Men så har det seg slik at jeg ikke har hatt hjerte til å gjøre det... Det er nemlig etter bestemor og bestefar, så det har sin sjarm og store affeksjonsverdi i å beholde det slik det er!


Det står i stua, og jeg kan love før- og etter-bilder fra dette rommet ganske snart!


Pyntet opp nøkkelen til skatollet med et blondebånd for en liten ekstra dæsj med sjarm.. Bildehylla på veggen er fra Perfect Home, det samme er mann- og damefigurene. Skiltet "Oppskrift på Lykke" er fra fantastiske Kremmerhuset!


Bildet av Storebror og Lillesøster er av de aller første som ble tatt av dem sammen etter Lillesøster ble født Ramma er fra en av Coops "Hus og hjem"-avdelinger.

- Monica

4 kommentarer:

  1. De to små kurvstolene som står på hver sin side av skattollet...er de etter deg og Thomas? Eller husker jeg feil?

    SvarSlett
  2. De to små kurvstolene som står på hver sin side av skattollet...er de etter deg og Thomas? Eller husker jeg feil?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Helene! :) Stolene er etter småsøsknene til Roger, og de hadde også arvet dem, tror jeg! ;)

      Slett
    2. Okei. Da husket jeg nok feil ja. ;)
      Var ikke meningen at kommentaren skulle komme to ganger da. :-p

      Slett

Jeg setter STOR pris på om du vil legge igjen en hilsen! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...