tirsdag 3. september 2013

Lekestua

Enkelte ting fra min gamle blogg "Lite & smått" har jeg virkelig lyst til å dra fram igjen og vise på nytt. En av de er lekestua. Den står hjemme hos mamma og pappa, og vi pusset den opp sommeren 2011. Jeg hadde den da jeg var lita, og det var min fine farfar som lagde den til meg. Derfor er det ekstra stas å ha rustet den opp igjen! ♥


Den var blitt ekstremt skrøpelig før vi pusset den opp..


 (Beklager ulik layout på bildene, innlegget blir seende litt rotete ut.. De er som sagt plukket fra bildene fra den gamle bloggen!)


Resultatet var ekstremt mye bedre, og vi er veldig fornøyde. Og det er virkelig ungene også! De ELSKER å komme hjem til mormor og morfar og leke i lekestua!

Inne i lekestua så det også begredelig ut...


Lyst til å bli med inn og se hvordan det er der nå? Se opp for oppfølgingsinnlegg!


- Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter STOR pris på om du vil legge igjen en hilsen! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...