lørdag 28. september 2013

Norske epler

Innom for å ønske alle dere som stikker innom meg en goooood lørdag! ☺


Mamma har fått en hel del norske epler, så i går prøvde jeg ut en eplekake i rundform. Akkurat nå tester jeg ut den samme oppskrifta til langpanne, og det ser ut til å bli veldig bra! Oppskrift kommer i morgen!


Kjøkkenhåndkle med Ludvig fra Princess. Det gamle trauet har vært i familien så lenge mamma kan huske. Det er min tipp-oldefar som laget det, og det var i utgangspunktet mammas farmor sitt baketrau. Senere i familien har trauet blitt brukt som frukt- og sjokoladefat i jula, og det er DET jeg husker det som. Koselig! ♥


Nyt lørdagskvelden!

- Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter STOR pris på om du vil legge igjen en hilsen! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...