tirsdag 26. november 2013

Stua til mamma og pappa, før og etter!

Mamma og pappa har akkurat pusset opp stua, til en ganske annen!!! I helga hadde ungene og jeg langfrihelg og reiste sørover. Fredag satte mamma og jeg igjen ungene hos pappa (heia morfar!), og reiste videre sørover til Oslo og IKEA. Så sto "stæsjing" for tur!

Rådyrlampe fra Kremmerhuset / Saueskinn fra IKEA / Sofa Saturday og stuebord York fra Bohus

Etter å ha stæsja litt tok jeg noen bilder, og nå tenkte jeg å vise dere "før og etter"-bilder


Regner ikke med at jeg trenger å fortelle dere hvilke bilder som er før og hvilke som er etter! *fniiis*


Skjenk York fra Bohus / Lampe i hjørnet fra IKEA

Nei, jeg gadd ikke å rydde før jeg tok "før"-bildene....og møblene hadde allerede begynt å forsvinne! Og det har nå heldigvis også ubehandlet panel og det grønne, mørke faenskapet på veggene...! :-p


Døra har blitt tetta igjen, og stua har med det fått en helt annen romfølelse!


Er ikke lett å se det på bildene pga motlyset i vinduet, men gardinene har en varm og fin lillafarge. 


Bildet av en gammel skrivemaskin syns jeg var knalltøft, IKEA 98kr...! Og klokka kjøpte jeg i bursdagsgave til pappa, fra Coop Hus og Hjem.

Ble det ikke bra?
GRATULERER, mamma og pappa, med en knallfin stue! Jeg er skikkelig sjalu!

- Monica

4 kommentarer:

  1. Det var jo helt villt! For en ny stue :-) Tenker de er enda litt lykkeligere nå *blunk. Snill datter som hjelper til. Håper du får en fin dag, og takk for gøy innlegg - koste meg med før og etter bilder. Klem fra Monica.

    SvarSlett
  2. Det var litt av en fornadring ja:))
    Kjempefint ble det! Lyst og herlig ♥

    SvarSlett
  3. Hvor er sofaen fra? :)

    SvarSlett

Jeg setter STOR pris på om du vil legge igjen en hilsen! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...