mandag 2. desember 2013

Julekalender 2013

Desember er her, med adventstid, ventetid, kosetid, mørketid, stearinlystid....og ikke minst JULEKALENDERTID!


Jeg bruker i år, for tredje år på rad, en "julekalenderplanke" fra Kremmerhuset. Jeg har også i år kjøpt gaveposer fra Kremmerhuset, og det var utrooolig lettvint!! *kniiis* Bare å sette på forbokstaven til ungene og ringe rundt datoen. Enkelt og greit!


Brukte vanlig hullmaskin, og trekte gavetråd fra Nille til oppheng. Hver av ungene fikk hver sin farge. Julekalenderen henger i gangen, mellom soverommet til Storebror og oss.
Til julekalendergaver i år har jeg i hovedsak brukt ebay.com, - helt fantastisk billig, og gjennom hele november har det dumpet små pakker i postkassa vår. Har dermed sluppet og fly rundt i ulike butikker på let etter ting til kalenderen. Heeelt supert!

Håper alle koser seg like mye med adventstiden som meg! Etter min mening er advent og jul den herligste og koseligste tida på året, og den aller beste høytida! ♥ Og jeg gleder meg over at jeg faktisk skal ha fri/ferie absolutt hele jula i år, - noe som på ingen måte er noen selvfølge i mitt yrke..!

- Monica

2 kommentarer:

  1. Håper dere har hatt en fin desember og at dere koser dere med julefeiring! :)

    Og for en forandring hos foreldrene dine, det ble skikkelig lekkert! :D

    SvarSlett

Jeg setter STOR pris på om du vil legge igjen en hilsen! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...