mandag 4. november 2013

Jul i Flåklypa

I helga var vi så heldige å få med oss før-premieren av "Solan og Ludvig - Jul i Flåklypa". Herlig film som absolutt anbefales! 


Selv om det er en helt annen film er den veldig gjenkjennelig, og Solan, Ludvig og Reodor Felgen er om mulig enda bedre.

Jeg hadde med mine to små, og Storebror, som snart blir 5 år, var oppslukt. Lillesøster på 2,5 år var med på kino for første gang, og det gikk overraskende bra. Hun syns veldig mye var spennende, og bare hun fikk veksle mellom å sitte på egen stol eller på mammas fang, så fikk vi med oss hele filmen. 

Hadde egentlig ment å få med traileren til filmen fra You Tube, men av en eller annen grunn får jeg den ikke inn her. Uansett, hvis du ikke har sett den, finnes den HER ☺

- Monica

1 kommentar:

  1. det der kan bli en klassiker :)

    takk for fine ord inne hos meg!
    klem

    SvarSlett

Jeg setter STOR pris på om du vil legge igjen en hilsen! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...