fredag 1. november 2013

Velkommen november!

November er for mange den tristeste måneden i året. Og ja, den er jo ofte grå og bløt og stusselig.. Da jeg var lita husker jeg at vi hadde snø i november, men klimaet forandres, og nå lar vinteren vente på seg. Uansett kan man da finne noe positivt med denne måneden også. Om været ikke er så fristende ute, kan man da kose seg inne. Jeg liker godt å synke ned i sofaen om kvelden med en god kopp varm drikke. På morgenen nå laget jeg meg en deilig kopp kakao. Mmm..


Whittard Luxury Hot Chocolate blandes med varm melk (i stede for vann, som de fleste andre pulver-kakao), og blir veldig fyldig og smaksrik! Deilig! Sammen med lapper med jordbærsyltetøy ble dette virkelig kos å starte novembermåned med!


Vi er også så heldige å ha et bursdagsbarn i familien i november, noe som selvfølgelig lyser opp måneden litt ekstra. Gutten vår blir 5 år neste helg, det gledes!

- Monica

1 kommentar:

  1. Helt enig, disse varme sjokoladene fra Whittard er helt fantastiske på smak. Deilig kakao som varmer på kalde vinterkvelder:)
    Lappene med syltetøy så utrolig gode ut ;)
    Ønsker deg en fin uke :)
    Klem fra Elise

    SvarSlett

Jeg setter STOR pris på om du vil legge igjen en hilsen! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...