tirsdag 5. november 2013

Snart bursdag! Kakeinspirasjon?!

Søker rundt på nett etter kakeinspirasjon. Bursdagsinspirasjon. 


Storebror blir 5 år på lørdag, og i dag kom det store ønsker om Angry Birds kake OG Spiderman-kake.. Jeg skal bort på festligheter på fredag kveld, noe som betyr at tida er ikke all verden til kakepynting.


Tenkte at jeg kanskje fant bilder av noen enkle varianter, noen lettvinte løsninger. Men på søkene "spiderman kake" og "angry birds kake" var det jo bare WOW-faktor-kaker!


Jeg liker veldig godt å bake, men akkurat kakepynting har jeg aaaaltfor liten tålmodighet til. Kakene mine blir dermed rimelig enkle, og bærer kanskje litt preg av å være i "hyrten og styrten".. *knis*


Men det hører liksom med å ha en kake med trekk og litt pynt til en bursdag, spesielt barnas..


Jaja..vi får se hva jeg får til!  


Har bladd litt i gamle kakebilder, så kveldens bilder er noen av kakene jeg har pyntet de siste par årene.

- Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter STOR pris på om du vil legge igjen en hilsen! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...