torsdag 24. oktober 2013

TV-stua før og etter

Jeg fortsetter like gjerne med nok et "før og etter"-innlegg, det er så gøy å sammenlikne bildene! I kveld tar jeg for meg TV-stua.

"Family rules" kjøpte jeg på en blomsterbutikk i Trondheim. Bildet av hendene er hendene til ungene mine og farfaren min. Et av mine FAVORITT-bilder ♥ 

TV-stua vår ligger som et "midt-rom" med åpen løsning i begge retninger mellom gangen og den andre stua. Her er det ingen vinduer, heller ingen i nærheten som kan hjelpe til med "foto-lys"..så her måtte jeg dessverre fram med blitzen. Liker egentlig aller best å ta bilder uten blitz, da får bildene mest mulig naturlig farge og blir mer "ekte". Men må man, så må man.. Da vi kjøpte huset så denne delen slik ut:


Et paradis av ubehandlet panel. Hehe! Og det skulle bort, bort, BORT! Ubehandlet panel er jo sååå mørkt og fælt etter min mening...så lyst ble det!


Sofaen er en sovesofa fra Bohus, stolen er fra Jysk. Bordet har vi laget selv, da vi ikke fant noe som passet! Hylla over sofaen har vi også laget selv. Veldig enkelt med hobbyplate, hylleknekter og hvitmaling.

Veggmalingen er Jotun Vanilje.


Hva vi kikker på? Vi har laget en TV-seksjons-løsning med Bestå Vassbo-møbler fra IKEA. Det var det vi fant som utnytta plassen best mulig, og vi er veldig fornøyde med det! Jeg var også veldig klar på at jeg ville ha HVITE møbler i denna stua, siden den er såpass liten. Beholde mest mulig rom-følelse! Til og med TV'en er hvit, og selv om det egentlig mest er en tilfeldighet, må jeg innrømme at jeg LIKER det!


Begynner å bli ganske så fornøyd med dette rommet, men jeg har fortsatt noen små planer. Er da egentlig greit å aldri bli helt ferdig heller, forandring fryder!

- Monica

4 kommentarer:

  1. Stor forandring, kjempekoselig stue!! :)

    Ønsker deg en fin ny uke,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  2. Wow - litt av en forandring ;-) Kjempe lekkert med ubehandlet panel. Hi-hi. Så flinke dere har vært! Håper du har funnet ut av følger-knappen? Min har alltid vært der, så kan desverre ikke hjelpe deg :-(

    Fin fin mandagskveld til deg.
    Klem fra Monica.

    SvarSlett
  3. Hei søte du!
    Først må jeg takke deg for at du legger igjen spor på bloggen min. Det gjør meg glad, for jeg elsker kommentarer og dine er jo så herlige! Jeg har hatt helt stopp på å besøke andre blogger en periode, jeg måtte rett og slett prioritere tiden min. Men nå har jeg endelig hodet over vann og kan endelig dra på besøk hos herlige bloggerinaer som deg *smiler*

    Er det samme stua?!?! WOW! såå fint det er blitt! FLINKE!

    Ønsker deg en fortsatt nydelig uke!
    Her er det litt mer hvilepuls enn på lenge og jammen skal jeg nyyyyte det!
    Stoor klem

    SvarSlett
  4. Helt grei omgjøring, liksom ;) Kjempebra!!

    SvarSlett

Jeg setter STOR pris på om du vil legge igjen en hilsen! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...