lørdag 19. oktober 2013

Soverom før og etter

Her i Roa har vi tre soverom, og vi pusset opp alle tre før vi flyttet inn. Har tidligere vist STOREBROR sitt rom, og i kveld tenkte jeg å vise fram mitt og Snekker'n sitt.


Har helt siden vi flytta inn tenkt at jeg skal "stæsje" det mer, og vi skal uansett ha inn et møbel til inne der, i en krok bak døra. Men enn så lenge har det ikke blitt proritert.. Uansett, da vi kjøpte huset så det slik ut:


Vi har skifta ut døra, - innerdører er jo så billige nå at det var MYE lettere å gå for å kjøpe ny, enn å pusse og male den gamle..


Jeg må si jeg er veldig glad i veggordet vi har over senga! Nasse Nøff og Ole Brumm er jo bare skjønne


Fargen vi har malt i er Jotun Valmuefrø.


Har endelig fått kjøpt meg store, deilige hotellputer til senga. Herlig! Denne uka hadde de faktisk tilbud på putene hos Kid Interiør, 50% avslag!!! Kanskje salget fortsetter til uka?!


Jeg har generelt kjørt grått og hvitt i stil på soverommet. Vi har det generelt veldig lyst ellers i huset, men akkurat soverommet syns jeg er deilig å ha mørkere og lunere. Veldig fornøyd med fargen! De andre fargeinnslagene er det barna som står for Alt sammen er kort og bilder til morsdager og farsdager.


Putetrekkene "LO", "VE" og "&" er fra hm-home

Det skal nevnes at ny seng og ny taklampe står på ønskelista..

- Monica

4 kommentarer:

  1. SÅ fint soverom og jeg bare elsker sitatet fra Ole Brumm! Nydelig var det :)

    Tusen takk for koselig kommentar! Utrolig stas å være finalist :)

    Ønsker deg en fin uke :)

    Carinaklem

    SvarSlett
  2. Så koselig soverom :)
    Hotellputer står på ønskelista mi, det er så lekkert med store puter i senga.
    Så får titte innom Kid å se om de fortsatt har salg ;)
    Ha en fin dag!
    Klem Elise

    SvarSlett
  3. Så flott dette ble! Gøy å se før- og etter-bilder! Flinke dere !!

    Ha en super ny uke.
    Liker bloggen din veldig godt :)
    KLEM
    anette

    SvarSlett
  4. Fantastisk blåfarge.... *vondt i øynene*

    Kjempejobb dere har gjort! :D

    SvarSlett

Jeg setter STOR pris på om du vil legge igjen en hilsen! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...