onsdag 9. oktober 2013

I en tallerkenhylle fra IKEA

Innom for å ønske alle som stikker innom bloggen min en fantastisk fin dag!


Dagens bilder er fra tallerkenhylla på kjøkkenet. Den er fylt med Green Gate koppene mine og diverse krimskrams! Den søte fjøla med piggsvinet på lagde ei venninne til meg en gang Den kule colaflaska fikk jeg av mamma og pappa etter en sydentur for mange år siden.


De gamle kjøkkenredskapene kommer fra farmor/farfar og bestemor/bestefar. "Kyss kokken"-skiltet kjøpte jeg på Nille for en god stund siden. Selve tallerkenhylla er fra IKEA, og jeg ELSKER den!


You've gotta love Green Gate, say no more! Velge farger, prikker og mønstre etter humøret!

Nå skal jeg straks gjøre meg klar til kveldsvakt

- Monica

4 kommentarer:

  1. Kjempeflott tallerkenhylle og nydelig pyntet!
    Jeg har ei enkel, men klarer alikevel ikke å få pyntet den fint:))
    Tusen takk for kommentar hos meg!:)
    Ha en fin kveldsvakt og en god torsdag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Såååå fint det ble

    SvarSlett
  3. Jeg elsker denna hylla! ! Husker du prisen?

    SvarSlett

Jeg setter STOR pris på om du vil legge igjen en hilsen! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...