torsdag 3. juli 2014

Pallesofa ♥

Endelig har jeg fått diskutert meg fram til en pallesofa! Snekker'n var nemlig ikke helt overbevist om at detta var noe særlig... :-P


Var usikker på om jeg skulle ha to eller tre paller oppå hverandre, da jeg syns to kanskje var i underkant, og tre kanskje var i overkant.. Løsningen ble to paller med en tykk planke under! Syns høyden da er helt super. Og siden jeg skulle lage en hjørnesofa, og den ikke kom til å stå inntil vegg på begge sidene, måtte det lages rygg. Og jeg SKULLE ha den hvit....FOR EN MALEJOBB!! Jeg tenkte egentlig at å male paller, DET var da bare "svisj, svisj" med malekosten, - det var da bare paller liksom. Men nei! Det var en stooor jobb!! Jeg er glad jeg gjorde det, men gjør det nok aldri igjen...!! Haha..


Heldigvis for meg kom jeg over en hel del puter på salg hos Kid Interiør, - og fargevalgene falt på rosa og turkis. Har blir overraskende ekstremt glad i denne fargekombinasjonen!


Snekker'n har heldigvis slått seg til ro med at detta ikke vart så verst likevel! Og JEG er strålende fornøyd

Nå står en veldig oppussing for tur, - utvendig tak, vaskerom og KJØKKEN! Stay tuned


-Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter STOR pris på om du vil legge igjen en hilsen! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...