onsdag 19. mars 2014

Trappenedgangen

Mente at jeg hadde vist fram noe fra gangen vår tidligere, men det ser ikke slik ut.. Mulig det bare var i den gamle bloggen, eller på instagram. Nå i vinter ble vi hvert fall ENDELIG ferdig med å male i gangen, nærmere bestemt trappenedgangen... Måtte jo litt logisk tenkning til å finne ut av hvordan vi skulle klare å gjøre det, og da blir det tiltak. Og tiltak, - ja, det tar tiiiid.. :-P


Store deler av huset vårt var en bule av ubehandlet panel da vi kjøpte det, og sakte men sikkert får rom for rom maling. Nå er vel hele første etasjen fri for den grelle ubehandlede panelen, og etter hvert står kjelleren for tur. Can't wait! Skulle finne fram et "før-bilde" av trappenedgangen, men fant bare et dårlig mobilbilde. Jaja, dere ser da!


Lekkert.....! (Og JA, jeg bruker elggevirene til laken-tørking. NOE fornuftig må de da brukes til! :-P )


Veggene fikk fargen Lys Antikk (kode 0471 / 0802-G98Y), og vi brukte Lady Interiør Finish 10. Halvveggen, stolpene, eller hva jeg nå skal kalle det, beiset jeg i Lady Interiørbeis, Valnøtt, kode 9049


Og den grelle, gamle trelampa bytta jeg ut med en smashing blingbling-lampe fra Living!

På tross av at dette er jakt-avdelingen i huset, så er jeg meeeeeget fornøyd! 

Monica

1 kommentar:

  1. Hahaha, dævver av tørkingen din! :D


    Viser frem dette i løpet av dagen. ;)

    SvarSlett

Jeg setter STOR pris på om du vil legge igjen en hilsen! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...