onsdag 11. juni 2014

Lillesøster 3 år ♥

Selv om det begynner å bli en stund siden 21.april, så må jeg vise noen bilder fra lille snuppelure ble 3 år! Tenke seg til..lille jenta begynner å bli stor! 


Jeg fikk tidlig og klar beskjed om at hun skulle ha Hello Kitty-kake...så jeg måtte jo bare gjøre et forsøk.. Og heldigvis ble hun da fornøyd!


Muffinsene ble bare enkle muffins, - 3 åringen er ikke fan av den svære frostingen! *kniiis* Til gjengjeld fant jeg en virkelig god muffinsoppskrift, - skal huske på å poste oppskrift på dem senere!


Bursdagen hennes i år var på 2. påskedag, og det var virkelig en stråååålende fantastisk dag!! Sola skinte og verandaen kunne nytes. Divaen sjøl var i farta hele tida, hadde ikke tid til å "stille seg opp" for kameraet, nei!


Gode, fine, vesle, store jenta vår ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter STOR pris på om du vil legge igjen en hilsen! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...